Elke dag zijn we bezig om onze cliënten de beste en meest passende zorg te leveren. Hierbij proberen we altijd rekening te houden met persoonlijke behoefte en voorkeur. Toch kan het voorkomen dat een cliënt ergens ontevreden over is. Wij vinden het belangrijk dat cliënten of naasten dit met ons delen ook al kan dit soms moeilijk zijn. Door uw onvrede te bespreken kunnen wij actie ondernemen om de klacht op te lossen. Daarnaast leren wij graag van de ervaringen, zodat we onze zorgverlening kunnen verbeteren. 

Onderaan deze pagina vindt u:

De klachtenregeling voor cliënten van de volgende organisaties binnen Espria: De Trans, Evean, Icare Jeugdgezondheidszorg, Icare Verpleging en Verzorging, Zorgcentrale Noord (ZCN) en Zorggroep Meander. 
Hierbij hoort ook een informatiekaart met de samenvatting en de contactinformatie van de klachtenfunctionarissen, de klachtencommissies en de geschillencommissie. 

Lees meer over de klachtenregeling op de website van Espria

Daar vindt u de klachtenregeling en een bijbehorende informatiekaart.