Zorgcentralist Baukje

Bereikbaarheid en beeldzorg

Altijd bereikbaar zijn is belangrijk voor uw organisatie. Zodat uw cliënten zo snel mogelijk worden geholpen en kunnen rekenen op uw zorg en aandacht. Zorgcentrale Noord biedt die bereikbaarheid. Door met de naam van uw organisatie persoonlijk de telefoon op te nemen en door snel en professioneel op mails, chats, sms of apps te reageren. Dat doen we wanneer dat voor uw organisatie nodig is. Of dit nu 24 uur per dag is, of alleen als achterwacht in de zorg. Want Zorgcentrale Noord (ZCN) is er altijd: 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Zo zijn uw cliënten verzekerd van een betrouwbare deskundige die de zorgvraag kan beantwoorden en kan zorgen voor opvolging. Daarmee is uw cliënt altijd veilig verbonden met zorg.  

Servicecentrum hart van onze dienstverlening:

  • Alle binnenkomende telefonische en online gesprekken via bijvoorbeeld chat en e-mail handelen wij in naam van uw organisatie af. Onze collega’s geven zelfstandig advies en/of zetten indien nodig de juiste opvolging in gang.
  • Uw medewerkers worden opgeroepen als dat echt nodig is.
  • Het klantenservicecentrum kan werken vanuit uw database of systeem of er wordt een koppeling gelegd tussen de systemen. Door de open infrastructuur is dat met alle merken mogelijk. 
  • Wij werken met betrouwbare apparatuur en leveranciers en zorgen met een backup-centrale en uitwijkcentrale voor optimale bereikbaarheid. 
  • Al uw wensen worden nauwgezet vastgelegd in een protocol. Bij onverwachte situaties waarvoor geen protocol is, denken onze collega's met uw medewerkers mee. Zo zorgen we samen voor goede zorg.
  • Alle communicatie wordt vastgelegd, alle gesprekken en overige communicatie zijn dus traceerbaar.
  • Al onze verpleegkundigen zijn BIG-geregistreerd. Daarmee mogen zij triage uitvoeren bij complexe en acute zorgvragen.
  • Het klantenservicecentrum is 24/7 bereikbaar.

Hét servicecenter voor zorgend Nederland

Met innovatieve oplossingen ondersteunen wij u bij de toenemende extramuralisering in de zorg en stijgende werkdruk in de zorgketen. Bijvoorbeeld in de:

  • ouderenzorg
  • jeugdgezondheidszorg
  • kraamzorg
  • jeugdhulp
  • gehandicaptenzorg
  • maatschappelijke zorg
  • geestelijke gezondheidszorg
  • crisisdienst

Beeldzorg

Op afstand zorg verlenen, op het moment dat de cliënt hierom vraagt. Dat kan met beeldzorg. Het vergroot de zelfstandigheid van thuiswonende ouderen en zorgt voor vervanging van of aanvulling op de dagelijkse zorg. Zorgcentrale Noord biedt beeldzorg voor uw cliënten. Volgens het geïndiceerde zorgplan zoeken medewerkers van ZCN naar behoefte contact met de cliënt. Dat kan variëren van alleen op afroep tot meerdere keren per dag volgens afspraak. 

Met één druk op de knop staan uw cliënten in veilige verbinding met een van onze medewerkers. Dat kan via verschillende platforms. ZCN werkt met Compaan en Mobiléa.

Hoe ondersteunen wij uw organisatie en cliënten met beeldzorg? Lees meer.