Maak jij ons team nóg sterker als enthousiaste, besluitvaardige zorgcentralist?

Zorgcentrale Noord (ZCN) is een van de grotere zorgcentrales in Nederland. Dat zijn we niet zomaar. In ons klantcontactcenter in Beilen werken talentvolle, gekwalificeerde medewerkers, die elke dag zorgen voor heel veel tevreden klanten.

Op afstand heel dichtbij zijn
Als zorgcentralist beantwoord je alarmmeldingen, hulpverzoeken en andere vragen. Dat doe je namens de vele zorgorganisaties en andere bedrijven die klant zijn van ZCN. De meldingen komen vaak via de knop die veel thuiswonende ouderen om hun hals of pols hebben. Maar ook via sensoren, chat, beeld en andere (ICT-)middelen. Voor jou is het voortdurend en snel schakelen tussen gesprekken, systemen, apps en chats. Je verricht heel veel handelingen tegelijk, terwijl je tóch geconcentreerd en met aandacht luistert. Zodat mensen het gevoel krijgen dat je naast ze staat. Met jouw kennis en overzicht zorg je ervoor dat de juiste zorg eenvoudig en snel op de goede plek terechtkomt.

Zorg op afstand, 24 uur per dag, 7 dagen per week
Zorgcentrale Noord biedt 24 uur per dag, 7 dagen per week zorg op afstand. Met bereikbaarheidsdiensten, triage, een meldbank voor mobiele alarmering en innovatieve oplossingen voor veiligheid en zorg. Samen met onze zorgpartners werken we aan het vergroten van de weerbaarheid en zelfredzaamheid van mensen.

Op dit moment hebben wij geen vacature. Wel kun je een open sollicitatie sturen. Mail daarvoor je sollicitatiebrief en CV naar teamleiders@zcn.nl. Heb je nog vragen? Bel dan met Bianca Turkstra-Vedelaar, manager van de zorgcentrale, 088 - 98 00 957. Zij vertelt je graag meer.

Wie ben jij?

• Je bent geduldig, maar weet ook van aanpakken;
• Je bent stressbestendig, laat je niet snel wat aanpraten en weet hoe je moet doorvragen als iets je niet duidelijk is;
• Je werkt accuraat en georganiseerd;
• Je bent collegiaal en positief;
• Je spreekt en schrijft helder en begrijpelijk;
• Je leert snel en schakelt makkelijk tussen verschillende computerprogramma’s;
• Je zoekt een nieuwe uitdaging in de directe patiëntenzorg; niet per se aan het bed;
• Je hebt een opleiding in zorg of welzijn, bijvoorbeeld VIG of doktersassistent;
• Als je ervaring in de zorg hebt, is dat een pre;
• Je herkent je in onze kernwaarden: optimistisch, eenvoud, verbindend en dichtbij.

Wat ga je doen?

• Je geeft zelfstandig adviezen bij klantvragen, vraagt zorg aan of regelt de inzet van een hulpverlener;
• Je ontvangt alarmoproepen, analyseert deze en zet hulpverlening in;
• Je signaleert eventuele knelpunten in de hulpverlening;
• Je zorgt tijdens de gesprekken voor de administratieve afhandeling van de klantvragen;
• Je werkt zelfstandig binnen een team;
• Je bent bereid alle voorkomende diensten te werken. We werken 7 dagen per week volgens een 24-uursrooster, in diensten van 4 tot 8 uur.

Wat bieden wij jou?

• Een functie die je eventueel ook als bijbaan kunt uitvoeren – dat ligt aan het aantal werkuren waarvoor je kiest. Werkuren in overleg, 24 uur of meer per week;
• Een arbeidscontract voor tenminste 24 uur per week, in eerste instantie voor een jaar, met marktconform salaris CAO-VVT;
• Een team van deskundige collega’s en een fijne werksfeer;
• Werken voor een dynamische en maatschappelijk betrokken organisatie;
• Voldoende mogelijkheden om via werkbesprekingen en scholing ervaringen uit te wisselen en kennis op peil te houden;

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.